همیشه لازم نیست دنبال شهادت باشیم.میشود مثل زینب کبری(س) از شهادت بگذریم ایشان در یکی از حساس ترین صحنه ی های روزگار حضور مستقیم داشتند هبچ مانع ظاهری برای شهادت ایشان در کربلا نبود!شاید میشد مثل صدر اسلام که نسیبه برای پیامبر(ص) شمشیر میزد زنان و دختران بنی هاشم هم برای حسن(ع) شمشیر بزنند..................!امام خامنه ای: اینکه در کربلا، خون بر شمشیر پیروز شد عامل این پیروزی، حضرت زینب بود؛ والا خون در کربلا تمام شد. آنچه که موجب شد این شکست نظامی ظاهری، تبدیل به پیروزی قطعی دائمی شود، منش زینب کبری بود. ۸۹.۲.۱همه دوست دارن مرد باشند!شاید این رو حلال مشکلات خودشون بدونن!من این ارزو را حتی در بین دختران مذهبی هم دیدم.گاهی در قطعه ی شهدای شهرمون از این حرف ها میشنیدم گاهی هم در فضای مجازی ، دخترانی که ارزوی شهادت مردانه و عزاداری مردانه را داشتند.اربعین هم گذشت... چهلم امام حسین هم تمام شد.داشتم به حضرت زینب (س) فکر میکردم ایشون هم مثل مادر گرامی خود الگو برای زنان و دختران مسلمان هستن . چقدر خوب که از زندگی ایشون اطلاعات بیشتری به ما رسیده و میتونیم بیشتر از ایشون حرف بزنیم هرچند ب :)دانشجو شدم...
ادامه مطلبما را در سایت :)دانشجو شدم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: پنجشنبه 12 اسفند 1395 ساعت: 20:22