:)دانشجو شدم

خرید بک لینک
همیشه لازم نیست دنبال شهادت باشیم.میشود مثل زینب کبری(س) از شهادت بگذریم ایشان در یکی از حساس ترین صحنه ی های روزگار حضور مستقیم داشتند هبچ مانع ظاهری برای شهادت ایشان در کربلا نبود!شاید میشد مثل صدر اسلام که نسیبه برای پیامبر(ص) شمشیر میزد زنان و دختران بنی هاشم هم برای حسن(ع) شمشیر بزنند..................!امام خامنه ای: اینکه در کربلا، خون بر شمشیر پیروز شد عامل این پیروزی، حضرت زینب بود؛ والا خون در کربلا تمام شد. آنچه که موجب شد این شکست نظامی ظاهری، تبدیل به پیروزی قطعی دائمی شود، منش زینب کبری بود. ۸۹.۲.۱همه دوست دارن مرد باشند!شاید این رو حلال مشکلات خودشون بدونن!من این ارزو را حتی در بین دختران مذهبی هم دیدم.گاهی در قطعه ی شهدای شهرمون از این حرف ها میشنیدم گاهی هم در فضای مجازی ، دخترانی که ارزوی شهادت مردانه و عزاداری مردانه را داشتند.اربعین هم گذشت... چهلم امام حسین هم تمام شد.داشتم به حضرت زینب (س) فکر میکردم ایشون هم مثل مادر گرامی خود الگو برای زنان و دختران مسلمان هستن . چقدر خوب که از زندگی ایشون اطلاعات بیشتری به ما رسیده و میتونیم بیشتر از ایشون حرف بزنیم هرچند ب :)دانشجو شدم...ادامه مطلب

ما را در سایت :)دانشجو شدم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: پنجشنبه 12 اسفند 1395 ساعت: 20:22

قصه ی ما و شما به رسید...خداحافظ حاج اقا...دیشب شوکه شدیم..امروز سیاه پوشیدیم..فردا توی تشییع شرکت میکنیم...احتمالا اشک هم بریزیم...کاش اینطور تموم نمیشد:(دلم خیلی سوخت...حاج اقا فردا کسایی و میبینی که هیچوقت دورتو شلوغ نکردن..ولی فردا میان چون دلشون نمیخواد تابوتتو ناکثا بلند کنن...شیعه باید که این چنین باشدمرحمی روی زخم دین باشد من نخواهم گذاشت که تابوتتروی دوش منافقین باشد :)دانشجو شدم...ادامه مطلب

ما را در سایت :)دانشجو شدم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: پنجشنبه 12 اسفند 1395 ساعت: 20:22


سلام:))
مدتی نبودیم:|مدت زیادی .!امدیم تا برویم:)
این وبلاگ تعطیل شد:"|
زین پس فصلی جدید در وبلوگ نویسی برای من اغاز میشه;-)
در ادرس جدید
^_^
بدرود:)
:)دانشجو شدم...

ما را در سایت :)دانشجو شدم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: پنجشنبه 12 اسفند 1395 ساعت: 20:22

اینو به درخواست محدثه جان نوشتم که گفته بود کمی درباره زندگی تو خوابگاه توضیح بدم.



خب:|

ادامه مطلب
:)دانشجو شدم...

ما را در سایت :)دانشجو شدم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 22:05

زن ها همیشه مظلوم ترند...همسران همیشه گم نام ترند...به قدر تمام سال هایی که در روضه ها شرکت کردیم و روضه ی رباب نشنیدیم...به قدر تمام دفعاتی که از ام وهب شنیدیم ولی از هانیه حرفی نزدیم...اگر زینب(س) میگفت برادرم...رباب هم اشک میریخت.. نه فقط برای علی...زیر لب داشت میگفت...همسرم ..همسرم... حســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــینم....+عکس از گل نرگس :)دانشجو شدم...ادامه مطلب

ما را در سایت :)دانشجو شدم دنبال می‌کنید

برچسب: همسرم دوستت دارم,همسرم تولدت مبارک,همسرم تاج سرم,همسرم باکره نبود,همسرم را دوست ندارم,همسرم خیلی, است,همسرم دوست پسر دارد,همسرم روزت مبارک,همسرم عاشقتم,همسرم مرا دوست دارد, نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 18:46

صفحه بندی