
بالاخره نتایج اومد:)
عصر گفتم کاش یه عیدی خوب خدا بهم بده
مطالعات خانواده دانشگاه الزهرا قبول شدم:)
خدا رو شکر...
حالم یجوری شد یهوو..
چند روز دلتنگم
برام دعا کنید.
ما را در سایت :)دانشجو شدم دنبال میکنید
برچسب: چرا دانشجو شدم, نویسنده: بازدید: 32