
زن ها همیشه مظلوم ترند... همسران همیشه گم نام ترند... به قدر تمام سال هایی که در روضه ها شرکت کردیم و روضه ی رباب نشنیدیم... به قدر تمام دفعاتی که از ام وهب شنیدیم ولی از هانیه حرفی نزدیم... اگر زینب(س) میگفت برادرم... رباب هم اشک میریخت.. نه فقط برای علی... زیر لب داشت میگفت... همسرم ..همسرم... حســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــینم.... +عکس از گل نرگس...
ادامه مطلب
تو این دو شب مشکلی برام پیش اومده دوستام زیاد میگن نگران نباش ولی جدا من تحمل این مسائل و ندارم خودم 14000 صلوات نذر کردم مشکلم حل شه مشکلم کوچیکه ولی واسه من خیلی سنگینه.... تو رو خدا شما هم دعا کنید:"( . . . ایام محرم و شهادت امام حسین(ع) رو تسلیت میگم ...
ادامه مطلب